Novice

Webinar: Organizacija dogodkov

Datum objave: 19.02.2020

Udeleženci webinarja bodo spoznali, kaj vse vsebuje posamezni korak organizacije dogodkov in kako lahko zadovolji »vse čute« udeležencev dogodkov. Dotaknili se bomo vseh delov planiranja, spremljanja aktivnosti, uspešne izvedbe in zaključka dogodka ter elemente merjenja zadovoljstva in uspešnosti projekta po zaključenem dogodku.

 

Vsebina webinarja: Pregled vseh korakov organizacije dogodkov.

- Planiranje dogodka: idejni osnutek, priprava finančnega in organizacijskega plana, strukturiranje organizacijskega tima, razdelitev nalog.

- Izvedba dogodka: izbira podizvajalcev, lokacije, poslovna komunikacija, osnove poslovnega protokola, trženja in odnosov z javnostmi, spremljanje stroškov.

- Zaključek dogodka in aktivnosti po dogodku: merjenje zadovoljstva, zaključek finančnega dela projekta, zahvale, gradiva.

 

Webinar je primeren za študente ter tudi za zaposlene, alumne oz. kogarkoli, ki se ukvara z organizacijo dogodkov.

 

KDAJ: 5. 3. 2020 od 15.00 do 16.30.

PRIJAVA je obvezna!

Več informacij tukaj.