Študentsko delo

Datum objave: 19.03.2021

Sodelavec za tehnično podporo (M/Ž)  

SOLVERA LYNX nove tehnologije za energetiko d.o.o. - naše poslanstvo je zagotavljati inovativne rešitve in napredna orodja, ki našim strankam omogočajo natančno spremljanje in učinkovito porabo energije.  

Tehnična podpora bo zajemala neposredno komunikacijo s strankami, za kar so potrebne odlične sposobnosti ustnega in pisnega sporočanja. Sodelavec za tehnično podporo bo med drugim skrbel za odpravljanje tehničnih težav, pravočasno zagotavljanje povratnih informacij strankam in podporo v povezavi z operativnim delovanjem aplikacije za nadzor delovanja naprav na strani stranke.  

 

Od kandidatov se pričakuje:

– diagnosticiranje in popravilo napak v internem software programu za regulacijo Gemalogic EU,

– odpravljanje težav z napravami Combox M/L (naprave podjetja Solvera Lynx, nameščene pri stranki za monitoring energije),

– pogovor s strankami, da se hitro ugotovi vzrok za njihove težave,

– zagotavljanje pravočasnih in natančnih povratnih informacij strankam,

– nadaljnje spremljanje stanja pri strankah za zagotovitev, da je težava odpravljena,

– zagotavljanje podpore s postopkovno dokumentacijo,

– upravljanje več primerov podpore hkrati.  

 

Kot prednost bomo upoštevali:  

- izkušnje z aplikacijami za oddaljeno namizje in programsko opremo za pomoč uporabnikom,

- Znanje tujih jezikov (angleščine, hrvaščine), ni pa pogoj. 

 

V podjetju nudimo:

- dinamično delo in vsakodnevne izzive

- delo v mednarodnem okolju

- delo v mednarodnem okolju

- neomejene količine piškotov :)

 

Začetna bruto urna postavka: 6,5€

Če se vidiš kot del naše ekipe, te vabimo, da pošlješ svojo prijavo skupaj s CV-jem na: maja.kontarcek@solvera-lynx.com, s pripisom: Sodelavec za tehnično podporo (M/Ž).