Vpis v 1. letnike

DRAGI BRUCI, DOBRODOŠLI NA FAKULTETI ZA ELEKTROTEHNIKO UNIVERZE V LJUBLJANI!


Veseli smo, da ste si za nadaljnje izobraževanje izbrali prav našo fakulteto. Potrudili se bomo, da boste svoja študijska leta izkoristili za raziskovanje, ustvarjanje, širjenje obzorij in prijetno druženje z ostalimi študenti.

Spodaj vam prilagamo navodila za vpis in se skupaj z vami veselimo 1. oktobra 2021!

Vpis v prvi letnik morate opraviti najkasneje do petka, 17. 8. 2021. Vpis v celoti poteka elektronsko preko našega študijskega informacijskega sistema STUDIS.

ZA VPIS SLEDITE NASLEDNJIM KORAKOM

1. V elektronskem sporočilu ste prejeli:

  • svoje uporabniško ime, ki je hkrati tudi vaša digitalna identiteta znotraj Univerze v Ljubljani (primer: jn1234@student.uni-lj.si) in
  • vpisno številko, pod katero vas bomo vodili na Fakulteti za elektrotehniko (primer 6421xxxx).
  • Vaše uporabniško ime je hkrati vaš osebni UL naslov elektronske pošte, ki je skladen z vašo digitalno identiteto in ga ne morete spreminjati. Na ta naslov boste v prihodnje prejemali vsa pomembna obvestila in račune s strani fakultete. Če želite, si lahko uredite preusmeritev na vaš osebni e-naslov.
  • Svojega uporabniškega imena ne delite z nikomer, saj vam omogoča dostop do elektronskega indeksa in s tem opravljanja študijskih obveznosti!

2. Z zgornjimi podatki na povezavi https://id.uni-lj.si prevzemite svojo UL digitalno identiteto (ID) in si nastavite geslo.

3. Vstopite v STUDIS prek povezave https://studij.fe.uni-lj.si. Za vstop uporabite uporabniško ime (vaš UL e-naslov) in geslo, ki ste ga pridobili pri prevzemu digitalne identitete v prejšnjem koraku.

4. Po vstopu v STUDIS kliknite na povezavo pod naslovom »Izpolnjujete pogoje za vpis« ter:

  • izpolnite vsa polja v vpisnem listu, tudi tista, ki niso obvezna
  • Preverite podatke, ki so že bili v sistemu. Če opazite napako,  jih lahko spremenite le tam, kjer sistem to omogoča. Kjer to ni možno, lahko napako sporočite nam na .
  • Navodila za izpolnjevanje vpisnega lista boste našli znotraj sistema ob izpolnjevanju vpisnega obrazca. 

5. Če želite, da bo na vaši študentski izkaznici tudi vaša fotografija, jo naložite v sistem:

  • fotografija mora biti shranjena v formatu JPG, barvna in standardne velikosti (3,5 x 4,5 cm), skladna s Priporočili in navodili Ministrstva za notranje zadeve za zajem osebne fotografije. Če fotografija ne bo skladna s priporočili, bo študentska izkaznica izdelana brez fotografije!
  • Ne pozabite za obdelavo svoje fotografije podati soglasja, s katerim dovoljujete uporabo fotografije na študentski izkaznici. Brez podanega soglasja bo študentska izkaznica izdelana brez fotografije!
  • Študent, ki na študentski izkaznici nima fotografije, mora ob opravljanju izpita poleg študentske izkaznice predložiti osebni dokument.

6. Po vnosu vseh podatkov v vpisni list kliknite na gumb »Nadaljuj«. Vneseni podatki se vam bodo izpisali in pod vpisnim listom se vam pokaže predmetnik 1. letnika, ki ga sestavljajo obvezni predmeti in, v primeru študentov na smeri Aplikativne elektrotehnike, izbirni predmeti*. 

7. Preverite podatke in, če so vneseni podatki točni, izberite gumb »Potrdi«.

8. Po potrditvi vpisa se ustvari vaš vpisni list, ga pregledate in natisnete za vaš arhiv. Ko vam v Študentskem sektorju potrdimo vpis, boste v študentski elektronski poštni predal prejeli račun za plačilo vpisnine, v višini 32€. Pozorni bodite, da natančno upoštevate referenco za plačilo, ki je na računu.

Potrdilo o plačilu pošljete po elektronski pošti na:

9. NOVO! Po potrjenem vpisu si boste lahko iz Studisa sami natisnili Potrdilo o vpisu.

10. Študentsko izkaznico boste prejeli 1. oktobra, na sprejemu brucev.

Informacije o sprejemu brucev, urniku in ostalem, boste prejeli na svoj študijski elektronski naslov. Spremljajte tudi spletno stran fakultete.

* velja samo za študente Aplikativne elektrotehnike VS

  1. Izbirne predmete razvrstite tako, da bo na vrhu izbirni premet, ki ga želite kot prvo izbiro, nato označite ostale. Vrstni red se bo upošteval glede na zasedenost izvajalcev in vaš predhodni uspeh.
  2. Izbirni predmeti so predstavljeni na spletni strani FE. Premislite vnaprej, kateri izbirni predmet boste izbrali, saj menjava predmeta po vpisu ni več možna! Izbrani predmet se vam bo v začetku študijskega leta avtomatsko izpisal v predmetniku.
  3. Če želite uveljavljati splošni izbirni predmet z druge fakultete (imeti mora najmanj 5 ECTS), pri vpisu izberete Zunanji izbirni predmet s šifro 64000, v Študentsko pisarno pa morate oddati vlogo za izbiro zunanjega predmeta najkasneje do 04. 10. 2021Vloga je objavljena na spletni strani UL FE. Oddati morate izpolnjeno in tudi s strani druge članice potrjeno vlogo!

OPOZORILO: Rok za vpis je 17. 08. 2021. Če do takrat ne zaključite vašega vpisnega lista in naložite dokazila o plačilu vpisnine, izgubite vpisno mesto! 

Če ste že bili vpisani in ste zamenjali študijski program, uredite izpis do 30. 09. 2021.

Če se izpisujete iz drugega visokošolskega zavoda, nam dokazilo o izpisu prav tako posredujte do 30. 09. 2021. Po prejemu izpisnice boste iz Studisa lahko sami natisnili Potrdilo o vpisu.

Če se v študijski program, kamor ste sprejeti, ne želite vpisati, vas prosimo, da nas do 17. 08. 2021 o tem obvezno obvestite na vpis@fe.uni-lj.si.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na telefonski številki 01/4768-460 in na elektronski pošti vpis@fe.uni-lj.si.